Półka na przyprawy

26 Luty 2010 § 2 komentarzy

Po prostu genialne! Dziwię się, że sama na to nie wpadłam. Długo szukałam pomysłu na to, gdzie (i w czym) umieścić przyprawy. W kuchni zależy mi na tym, żeby maksymalnie dużo rzeczy schować w szafkach a nie ustawiać na blacie czy wieszać na ścianie. Potrzebuje ładu i porządku. Z przyprawami było trudno, bo muszą być pod ręką, gdy gotuję. Nieraz przeglądałam akcesoria do przypraw dostępne w IKEI, ale jakoś takie zastosowanie półki Rationell Variera do mnie nie docierało. Olśniło mnie dopiero gdy zajrzałam na blog Door Sixteen. Właśnie tego potrzebowałam. Okazało się nawet, że szafka z okapem idealnie się do tego nadaje. Zupełnie jakbym zaplanowała to wcześniej.

przyprawy1

Tak to zrobiła Anna z Door Sixteen

A tak wygląda moja szafka: przyprawy pod ręką, wolna przestrzeń w szafce z okapem wykorzystana. Brakuje mi jeszcze naklejek z nazwami przypraw. Ważna uwaga: pamiętajcie o umieszczeniu półek w odpowiedniej odległości od siebie, żeby nie było problemów przy wyciąganiu słoiczków.

szafka z zabudowanym okapem

półki na przyprawy

Tagged: , , ,

§ 2 Responses to Półka na przyprawy

Dodaj komentarz

What’s this?

You are currently reading Półka na przyprawy at czarno na białym.

meta

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

